dinsdag 4 januari 2011

Nacht

Liefste Elise,

geloof me maar vrij : er is die nacht echt niet veel gebeurd hoor... Ik heb je gekust, ja, dat is waar.
Ik heb je borsten niet gestreeld, wat Andy ook moge beweren. Hij overdrijft trouwens àltijd : hij beweert dat je een D-cup hebt, terwijl het toch duidelijk een mooie B-cup is (naar het schijnt hé, want zelf zou ik dat niet weten natuurlijk).
Ik heb mijn hand niet quasi-toevallig onder je rok laten glijden, zogezegd omdat ik struikelde. Dat is allemaal één groot misverstand.
En ik ben zeker niet met je meegegaan naar je flat, waar ik je zeker niet naakt zag noch zelf aan jou je slaapkleed aan deed. Nee hoor, ik zou amper weten hoe je flat eruitziet (al heb je wel een leuke koekoeksklok, maar wel vreemd dat die in je badkamer hangt, niet ?)
Maar liefste Elise, ik heb altijd al gevonden dat men niet te lang moet blijven hangen in het verleden (zelfs als dat slechts enkele dagen geleden is), maar nét moet vooruitkijken naar de toekomst.
Dus wil ik graag opnieuw met je afspreken.
Meende je dat trouwens, dat je graag naar het optreden binnenkort van Björn Again wil gaan ? En dat je er altijd stiekem van gedroomd hebt naar The Chippendales te gaan, maar het niet erg zou vinden alvast je voor te bereiden middels een bezoekje aan de peepshows nabij het Glazen Straatje ? En heb ik goed begrepen dat Bilitis je favoriete film is ? Ik heb die toevallig op dvd thuis...
Laat maar weten wat je graag wil doen, en wanneer het voor je past. Mij past elke avond : ik heb geen plannen. Al jaren niet meer eigenlijk...

Liefs,
Hans

2 opmerkingen:

  1. Beste Hans
    wordt het niet eens tijd voor een hobby?
    Groetjes
    Dulcera
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola! Dat komt hier niet goed, peis ik...
    (en inderdaad Hans: een hobby is een goed idee)

    BeantwoordenVerwijderen