zondag 9 januari 2011

Op naar Jeroen

Dag Hans,

goddank, ik ben beter. Ik zal je de details besparen en ze zelfs niet tijdens het eten naar voor brengen, dat lijkt me beter om al dat lekkers dat Jeroen straks klaarmaakt smakelijk te kunnen verorberen.

Je mag jij dus gerust komen halen met je auto. Ik hoop dat je ondertussen die sticker met 'rally is not a crime' al verwijderd hebt, dat geeft wel een beetje een verkeerde indruk, vind ik. Al is dat misschien van minder belang en moet ik mij eens over al die vooroordelen zetten. Ik sta dus klaar op het afgesproken uur. Niet met rok of kleed, want ik herinner mij jouw legendarisch gestruikel. Je zal alleszins ferm moeten vallen om in die broek te geraken, laat mij dat maar zeggen.

Ik kijk er naar in alle geval heel erg naar uit. Maar er moet mij toch nog iets van het hart. Wie is Grietje, Hans? Ik was altijd in de veronderstelling dat ze jouw zus was, maar als ik zo lees wat zij allemaal te melden heeft, dan ben ik blijkbaar verkeerd ingelicht. Het zou alleszins niet kies zijn om je zus op te zadelen met Donovanosis. Niet dat het anders wel kies is eigenlijk. En 15 jaar geleden, Hans, was jij dan geen... 13? Is dat eigenlijk een leeftijd om al dergelijke dingen te doen? Laat staan om dergelijke dingen op te lopen en door te geven? Tenzij jij natuurlijk geen 28 jaar oud bent, zoals je steeds beweert. Of tenzij het om een andere Hans gaat natuurlijk. Daar ben ik nu eens benieuwd naar, zie.

Elise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten