donderdag 20 januari 2011

Vrijkaarten

Liefste Elise,

je hebt er geen idee van hoe blij je me maakt. We zijn een beginnend koppel ! Driewerf hoera en al !

Dat ik wit wegtrok en flauw viel, daar hoef je niet mee in te zitten. Van alle spanning voor onze date, had ik amper gegeten, en de combinatie van enkele pintjes vooraf en het harde labeur op de loopband is me wat misvallen, maar ik ben nu weer kiplekker hoor. Ik ben wel heel blij dat ik me van Bjarne's "hulp" niet veel meer herinner, niets eigenlijk... Zo te horen is dat beter voor mijn mentaal evenwicht.

Ik heb bovendien goed nieuws. Vandaag won ik op Radio Nostalgie 2 vrijkaarten voor een optreden zondagavond, van Dire Strats (al zal dat wel een typfout zijn, zeker !) Ik meen me te herinneren dat je een enorme fan bent van Mark Knopfler, dus ik neem aan dat je graag met me mee wil ?

Tot zondag ?

Liefs en vele kussen,
Hans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten